Technologijos suteikia galimybę sumažinti taršą ir užtikrinti finansinį įmonės augimą.
Diskusijų nebekyla. Tokie žodžiai kaip žalieji pokyčiai ir klimato kaita įsišaknijo mūsų sąmonėje, ne išimtis ir transporto sektorius. Daugelis didžiųjų įmonių išsikėlė tikslą per kelerius metus sumažinti CO2 taršą ir ėmėsi aktyvių priemonių jam įgyvendinti.
– Nemažai transporto sektoriaus įmonių užsibrėžė per artimiausius kelerius metus sumažinti CO2 taršą nuo 30 % iki 90 %. Dėl išaugusio dėmesio aplinkosaugai dideli lūkesčiai keliami ir transporto sektoriui, – teigia GSGroup vadovas Espen Ranvik.
– Pastebime, kad klientams rūpi kokybė – ne tik siekiant asmeninių tikslų, bet ir klimato atžvilgiu, – sako Ranvik.
Ilga kelionės trukmė suteikia reikšmingos informacijos
Nuo dešimtojo dešimtmečio pradžios GSGroup kuria ir tobulina sprendimus, padedančius pasiekti didesnio veiklos efektyvumo ir optimizavimo. Įmonė siūlo transporto priemonių parko valdymo, mobiliojo užsakymų valdymo, sekimo ir paieškos paslaugas, taip pat elektroninį kelionės lapą. Į veiklą įtraukus klimato ir aplinkosaugos klausimus, sistemos buvo pritaikytos naujiems rinkos reikalavimams. Pasak Ranvik, beveik 30 metų siekianti patirtis transporto sektoriuje ir glaudus bendradarbiavimas su klientais leidžia įmonei geriau suprasti kylančius iššūkius ir pagal juos pritaikyti produktus.
– Mūsų sistemos leidžia klientams susipažinti su vartojimo duomenimis, kilometražu ir į aplinką patenkančiu CO2 kiekiu. Šių sistemų pagalba galite įvertinti pakitimus, o atsižvelgdami į statistinius duomenis planuoti ir įgyvendinti konkrečias priemones. Matome, kad mūsų siūlomi sprendimai padeda įmonėms prisidėti prie taršos mažinimo.
Pasak Ranvik, sunkiausia yra žengti pirmą žingsnį. Apie klimatą ir aplinkosaugą kalbama daug, tačiau pavienėms įmonėms sunku įvertinti, kuo konkrečiai prie taršos mažinimo jos gali prisidėti pačios.
– Išsikelti tikslą lengva, tačiau jo siekti, vertinti ir dokumentuoti galimas priemones įmonėms gali būti sunkus uždavinys. Juntame didelį pokyčių poreikį, tad tobulindami savo sistemas ir glaudžiai bendradarbiaudami su klientais tikimės palengvinti šiuos iššūkius ir šiandien, ir ateityje.
– Visi esame atsakingi už ateitį, todėl sąmoningumas itin svarbus, – sako Ranvik ir priduria, kad kiekvienas iš mūsų galime prisidėti prie teigiamų pokyčių įgyvendinimo.